Subject: Kutse piiride kindlakstegemisele ja kättenäitamisele piirinaabrina (Rõuge vallas, Saru külas)
From: Maamõõdu ja Arhitektuuribüroo <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Fri, 21 Feb 2025 14:17:29 +0200

*Transpordiamet*

Teatan Teile, kui piirinaabrile, Võrumaal Rõuge vallas Saru külas* Linnardi
*(kat.tunnus 49301:002:0027) ja *Mäe-Linnardi *(kat.tunnus 49301:002:0031)
katastriüksuste piiride kindlakstegemiseks teostatud piiri mõõdistusest.

Antud katastriüksusel on ühine piir *67 Võru-Mõniste-Valga tee *(kat.tunnus
49301:002:1260) katastriüksusega, mille esindajaks on Transpordiamet.

Ühisel piiril, skeemil 9-1-2: Piirimärk *nr 9* (metalltoru) oli looduses
olemas. Piirimärki *nr 1 *ei leitud looduses, piirimärk *nr 1* (metalltoru)
taastati piirnevat olemasolevat piirimärki ja Linnardi katastriüksuse
piiriandmetes olevat joonepikkust (13 m) ning teemaa serva kaugust (9,5 m
tee teljest) arvestades. Piiripunktis *nr 2 *oli looduses kõver ja
korrastamiskõlbmatu metalltoru, piirimärk *nr 2 *(metalltoru) taastati
(asendati) nõuetekohase piirimärgiga ja asub 9,5 m tee teljest.

Omanikele teadaolev ja looduses tähistatud piirimärgi *nr 2* asukoht ei
vasta katastris registeeritud piiriandmetele. Seoses sellega tekkis Teiega
piirnevate piirimärkide *nr 2 *osas *vajadus teostada piiride
kindlakstegemine* koostöös puudutatud kinnisasjade omanikega. Vt. täpsem
info (selgitus) kaasa lisatud materjalides.

Kutsun Teid *Mäe-Linnardi *ja *Linnardi *katastriüksustega ühise piiri
kindlakstegemisele ning piiride ja piirimärkide kättenäitamisele, mis
toimub *08.märts
2025a.* *kell 11.00 -* nimetatud katastriüksusel looduses, kogunemine
skeemil piiripunkt *nr 1* juures.
Antud töö tehakse süsteemi väliselt (minu.kataster.ee keskkonda ei ole
andmeid sisestatud) ja piiriprotokoll koostatakse ka süsteemiväliselt nagu
varem.

Kutse, skeem, piirikirjeldus ja piiride kindlakstegemist selgitav skeem
manuses.

Lisan ka txt-faili.

Lugupidamisega
Ülo Haljend- maamõõtja
OÜ Maamõõdu- ja Arhitektuuribüroo
tel 5226790, kontoris 5548816

---
Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu turvalisuses kindel.